Image

The Museo de las Tres Colonias loves to hold fun events!

Below is a list of upcoming events at the Museo de las Tras Colonias. Check back often!

Rolling Cholo presents Papi of Them All Car Show and Concert, northern Colorado's #1 Father's Day Car show! This family event is free June 15, 2024 from 3pm to 9pm at Sugar Beet Park in Fort Collins, Colorado! Come enjoy great food, live music performances, and a hydro hop off!

Image

Rolling Cholo presenta el Car Show y Concierto Papi of Them All, el espectáculo de autos #1 del Día del Padre en el norte de Colorado. ¡Este evento familiar es gratuito el 15 de junio de 2024, de 3pm a 9pm, en Sugar Beet Park en Fort Collins, Colorado! ¡Ven a disfrutar de excelente comida, actuaciones de música en vivo y un concurso de hidro hop!